Saturday 29 October 2011

"Friend or Cousin?"(bab 1)

Wargh~!!Letih betul laa....Hai..Selamat berkenalan!!Nama saya Tengku Suzy Amira....Pelikkan nama saya??Hrm...Sebenarnya,keluarga saya ni separuh cina separuh melayu...Tuu yang pelik sikit nama saya tuu...Malas lah saya nak cerita pasal hal keluarga saya tuu...Banyak sangat....Saya tak faham tentang keluarga saya tuu..Kalau saya cerita,nanti korang lagilah tak faham...Haiyaa...
   "Oit!Termenung nampak......"Suzy hampir sahaja melatah...'Grrr..Dia ni memang suka sangat kacau aku time aku nak berangan...Kalau nak berangan sikit pun tak boleh ke cik abang oii..."Ahahahaha.."Suzy terus menyampuk.."Apa gelak-gelak?!"Mata Suzy mencerun.."Ala,lawak betul laa muka kau tadi..."Lelaki itu tersenyum...
    Hah!Budak yang kacau daun ni nama dia Daniel....Dia ni kawan baik saya..tapi,dia ni suka sangat kacau saya,,,Hish!Daniel ni orangnya tinggi-tinggi...Rambut style....Bukan style mcm gaya rambut punk tu ye...Dia berbadan tegap..Dia ni pun cina mcm saya...ohohoho...Putih betul kulit dia...Mengalah kan kulit saya...Dia ni popular kat sekolah kami!Dia juga merupakan president sekolah kami!!
 Nama sekolah kami adalah アート Academy(Art Academy) atau lebih dikenali sebagai Academy 芸術(Academy Of Art)...Kat Academy ni,semua orang cakap bahasa jepun...Haiyaa...Kat sekolah ni dibahagikan kepada beberapa bahagian..Contohnya...Kelas menari..kelas... bla..Bla...Bla...Kami berdua sama kelas..Kelas kami adalah kelas music....Tapi,kami bukan menyanyi ye....Saya mengambil 'Piano Lesson' manakala Daniel pula mengambil 'Violin Lesson'.....

No comments:

Post a Comment