Saturday 29 October 2011

"Friend or Cousin?"(bab 2)

Fuuuhhh~Penat betul laa...Rasa nak tercabut jari ni...Asyik dari tadi je belajar main Piano ni...Lama lagi ke nak rehat ni..Ala...."Oit~!"Sergah Daniel.."Hehehehehe.. Lapar ke??Nak makan??"Tanya Daniel sambil tersengih.."Hish!Kau ni..Kacau daun betul laa..Aku tengah lapar ni..Aku makan kau karang baru kau tahu.."Leter Suzy.."Rilex laa....ahahahaha.." "Ding~~Ding~~(Bunyi bell Acedemy)"Hah!Apa lagi?!Jom laa!!!!!!"Suzy sudah meninggalkan Daniel yang terkebil-keil di situ keseorangan....
    Semua kat Academy ni ikut ala-ala jepun academy...Kecuali uniform kat Academy ni je lain..Dress code boleh sesuka hati...Tapi,walaupun dress code boleh sesuka hati...Saya tetap memakai tudung!!Walaupun saya ni cina campur melayu,saya tetap dengan agama saya iaitu islam!Islam itu indah...Nak tahu tak?Sayalah satu-satunya orang yang memakai tudung di Academy ini!Sebenarnya banyak jugak budak perempuan islam kat sini..Tapi,mereka malas pulak pakai tudung!Haiyaa...Memang dah ahkir zaman laa kita ni...
    Kena beratur pulak kat cafeteria nii...Wah~Roti Melon pun ada!!Roti Melon adalah salah -satunya roti di jepun....Dari makanan,bangunan dan semualah mengikut Academy di jepun....Yey!Waktunya makan!!!"Kau ni,kalau time makan mesti tak sabar-sabar....."Daniel menggeleng kepala...Suzy sengaja tidak mendengar..Malas~Perut ni dah dari tadi lapar..Rezeki dah ada depan mata..Apalagi??Makan lah!!!!!!!!!!!!Yahoo~!!

No comments:

Post a Comment