Friday 23 September 2011

"Taiko vs Budak walkman"(11)

Horey!!!!!!!!!!!!!Merdeka!!!!!!!YEY!!SPM dah tamat!!Budak-budak tingkatan 5 kat kolej semua rasa lega sangat!Hrm...Pasal Alina dan Hazuqee,Alina malas nak fikir kan pekara itu sekarang ni.Yang penting merdeka!!Tentang rancangan Wani dan Nish akan dijalankan pada sehari sebelum persekolahan tamat..Iaitu pada Majlis Ahkir Tahun nanti.
   Kelas Alfa 3  menyambut 'kemerdekaan' itu dengan mengadakan sebuah parti.Memang meriahlah parti itu.Walaupun Alina terpaksa menyambut 'kemerdekaan'dengan Taiko tu,tapi dia tetap rasa gembira!Maklumlah..baru habis peperiksaan...eehehehehe...
   "Aku rasa..aku akan rindu akan kolej ni lah.."Alina berkata dengan nada yang sedih."Ala,x pe..kita kan boleh jumpa lagi.."Wani memujuknya."Kenapa ni??"Tanya Nish.Alina ingin menjawab,tetapi..."Janganlah sedih.."Kedengaran suara di belakang Nish pula yang memujuknya.Alina melihat pemilik suara itu..Bertapa terkejutnya mereka.Lelaki yang menjawab itu ialah Hazruqee!!!Ya,Khairul Hazruqee!!
   Ternganga semua orang.Alina merenung muka lelaki itu.'Betul ke taiko ni??Salah makan ubat ke??'Alina kehairanan.'Aku bermimpi ke sekarang ni yang Hazruqee pujuk Alina ni??'Nish pun hairan..Nish memandang Wani.Sepertinya Wani faham maksud yang di sampaikan oleh Nish.Mereka berdua tersenyum nakal.
   "Korang ni kenapa senyum sorang-sorang??"Alina bertanya kepada Wani dan Nish."Errr..x de pape.."Serentak Wani dan Nish menjawab.

No comments:

Post a Comment