Thursday 22 September 2011

"Taiko vs Budak walkman"(8)

"Hai...nama saya Danish Daniel..panggil Nish je lah ye..""Oh,nama awak Nish ya??Saya Wani...ni kawan saya Alina....Korang ni kawan baik ke??Kata Wani."Ha'ah..kami kawan baik dari dulu lagi...""Err...nama awak Hazruqee ya??"Tanya Wani lagi..Hazruqee hanya menjelingnya tanpa menjawab.'Amboi,berlagaknya!!!'Getus Alina dalam hati.Danish bersuara.."Dia ni memang macam ni..minta maaf lah ye..."
   Alina sedang berjalan beriringan dengan Wani di koridor.."Cool betullah Hazruqee tadi!!""Heh!tu kau kata cool??kau ni memang ada masalah otak ke??Dia tu berlagak betul!Macam lah muka dia tu kacak sangat!"Marah Alina."Ala...kau ni memang x de taste langsung lah..haish~"Daripada aku dengar kau membebel,lebih baik aku dengar lagu.."Muka selamba....
   Keesokkan harinya,mereka belajar Fizik.Mereka di bahagikan kepada beberapa kumpulan..Wani,Alina,Danish dan Hazruqee sama dalam kumpulan.Mereka ditugaskan untuk membuat projek fizik.."Salah tu!"yang sorang lagi.."Betullah tu!"Hazruqee atau di panggil dengan nama Zuqee dari tadi bertekak dengan Alina.Wani dan Nish pulak terpaksa menjadi pengawal keadaan.Miss Sakinah yang mengajar Fizik dan Add math menggeleng kepala.Satu kolej tahu perkara siang tadi.
   

No comments:

Post a Comment