Thursday 22 September 2011

"Taiko vs Budak walkman"(7)

"Nama saya Danish Daniel.Selamat berkenalan.."tersenyum.Wani bagaikan terpukau akan senyuman Danish itu."Hrm..nama gua Khairul Hazruqee."Sewaktu Alina bertemu dengan budak tu,terkejut giller!Rambut panjang melebihi kolar.Rambut depan macam langsir tingkap.Pakai cincin besi!Memang macam mamatbackstreet!Macam style penagih dadah pun ada !!Tu ke budak yang selalu mereka kata handsome?!Yucks!
   "Oit!cute lah muka Danish tu..Cousin dia pun handsome jugak!""Handsome kau cakap??!!Handsome lagi atuk aku!"Mata Alina terbuntang'Tu handsome?Ish!memang ada masalah dalam otak mereka ni!Kalau Danish tu boleh lah tahan..mamatbackstreet tu??Oh mak datuk!!'
   Semua budak perempuan dalam kelas itu bagaikan orang angau.Lebih-lebih lagi,si Fisha tu!Kecuali Alina ye!!Di ulang,kecuali Alina!!"Kau x nak x pe..pass kat aku je.."'Heh!Aku x kisah lah!'"Erm..Haa..kamu berdua duduk sebelah tu.."Kata miss Sakinah.Alina merenung meja kosong di sebelah nya...Alina menelan air liur..Mamatbackstreet duduk sebelah aku?! TIDAK!!!!!!!!
    "Eh!Miss sepatutnya Danish dan Hazruqee duduk kat sini!Bukan situ!!"Bentak Fisha.'Bagus-bagus..Duduklah kat sebelah pompuan diva tu!!'"Keputusan saya muktamad"kata miss Sakinah.'Alamak!!!TIDAK!!'

1 comment: