Friday 23 September 2011

"Taiko vs Budak walkman"(12)

Semalam,miss Ain mengatakan bahawa list pasangan yang akan bergandingan untuk Majlis Ahkir Tahun nanti akan di lekatkan pada hari ini."Wah!Kau rasa,sapa yang akan datang dengan kau nanti.."Wani dan Alina berjalan beriringan ke papan kenyataan yang penuh sesak itu."Tengok nasiblah.."Kata Alina yang penuh kerutan di dahi.Apabila mereka ke sana,semua orang yang berada di situ tiba-tiba senyap dan memandang ke arah Alina.'Apahal diorang semua  ni pandang aku macam tu?'Alina berasa curiga.Dia cuba melihat namanya pada papan kenyataan itu..
   'Hrm....Oh!nama aku...Hrm..Khairul Hazruqee pasangan aku...EH!Hazruqee??'Alina melihat sekali lagi list itu.Oh tidak!memang betul apa yang di lihatnya!!Alina menjerit"TIDAK!!!!!!!!!!!"Wani cuba menyembunyikan ketawanya itu.
    Manakala pada waktu yang sama..."Tahniah lah Zuqee..."Kata Imran."Apa??""Kau x tau lagi ke pasangan kau pada Majlis Ahkit Tahun nanti??Takkan kau x tengok lagi..."Kata Imran."Kau nak tau x sapa??"Hazruqee mengangkat kening sebelah."Alina"Nish dah x tahan nak ketawa.
   Teringat lagi masa Nish dan Wani mengubah list nama itu.Kalau Hazruqee dan Alina tahu,mahu lari mereka ke Rusia.Sumpah x nak buat lagi!

1 comment: