Saturday 17 December 2011

Di sebalik ais krim ada cinta??Eh?!! [3]

Satu..Satu..Saya suka ais krim..Dua..Dua..Saya suka ais krim..Tiga..Tiga..Saya suka ais krim~Satu,Dua,Tiga suka ais krim vanilla~.Iman bernyanyi di dalam hati.Huh!Boring betul laa hari ni...Esok kena temankan umi pulak kat GYM..Haiyaa~Takkan dia suruh aku join sekali bersenam??Nanti bertambah kecik molek laa aku ni..Nanti tak 'laku' pulak..Hee~
    Kalau aku tak 'laku' nanti marah pulak umi..Hihihihiihi..Iman tersenyum sendiri.Tiba-tiba...."Buukk!"Mukannya di baling dengan bantal di sofa itu.Matanya bak helang mencari 'mangsanya'.Gotcha!
    Di belakangnnya ada sebuah bantal.Dia terus membaling bantal itu pada 'mangsanya'.Tepat mengenai perut Izz!Iman ketawa puas hati.Rasakan!
    "Aduh..Kuat betul adik baling..Kalah orang main besball.."Izz mengaduh kesakitan.Iman menjelirkan lidah.Izz menjeling geram.
    "Esok temankan adik dan umi pergi GYM.."Kata Iman.."Ala,taknak...Bleekk.."Izz menjelirkan lidah."Ala tak aci laa kalau macam tu..Hari tu,adik dah ambik umi!"Iman tidak mahu mengalah."Tak mau~"Izz memalingkan wajahnya.Eeeiii!
    "Mesti ikut!"Izz menelan air liur..Lain semacam je adik aku sorang ni...Dah mula dah dia guna kuasa veto.Selalunya dua kali setahun je dia guna."Ka..Kalau tak nak ikut jugak??"Iman senyum memerli."You know what I gonna to do with you~"Iman menunjukkan 'Evil face'.

No comments:

Post a Comment